Dugnadstider for flytting til ny tomt på Årabrot

Det gÃ¥r stadig fremover med arbeidet med det nye treningsomrÃ¥det vÃ¥rt. BÃ¥de de faste treningene samt egentrening er allerede flyttet bort dit. NÃ¥ begynner neste fase, og vi hÃ¥per sÃ¥ mange som mulig av medlemmene vÃ¥re har mulighet til Ã¥ stille pÃ¥ litt dugnad. NÃ¥ er det store jobber som gjenstÃ¥r og vi sender derfor ut oversikt over datoene litt pÃ¥ forhÃ¥nd; i hÃ¥pet om at flest mulig finner tid til Ã¥ delta. 

Uke 41
Torsdag 10. oktober 16:00: Gamle treningsområdet ved Haugebanen
Fredag, 11. oktober 16:00: Gamle treningsområdet ved Haugebanen
Lørdag 12. oktober 10:00: Nye banen på Årabrot

Torsdag og fredag: Lyskastere og ledninger skal demonteres pÃ¥ den gamle tomten. Lørdag: Ledninger monteres, ramme monteres og nivelleres pÃ¥ muren 

Uke 42:
Tirsdag 15. oktober 16:00: Gamle treningsomrÃ¥det ved Haugebanen 
Onsdag 16. oktober 16:00: Gamle treningsomrÃ¥det ved Haugebanen 
Torsdag 17. oktober 16:00: Gamle treningsomrÃ¥det ved Haugebanen  
Fredag 18. oktober 16:00: Gamle treningsomrÃ¥det ved Haugebanen  
Lørdag 19. oktober 10:00: Gamle treningsområdet ved Haugebanen

Alle skjøter innvendig i brakken rives i løpet av uken, samt alle ledninger som gÃ¥r gjennom mÃ¥ løsnes. Lørdag mÃ¥ taket deles før brakkene blir hentet tidlig uken etter. 

Uke 43:
Her må vi ha dugnader hele uken så snart brakkene er på plass. Taket må tettes umiddelbart, og det er også masse som skal ryddes på plass inne i klubbhuset igjen når dette da står på plass. Her kan vi i utgangspunktet gå ut fra oppstart 16:00 samme dag som brakkene er på plass. Vi sender ut beskjed når dagen er evklart.
Ukedager oppstart 16:00
Helg oppstart 10:00

Kan du ikke komme akkurat til oppstart, sÃ¥ er det ikke noe i veien for Ã¥ komme senere. Vi forventer selvsagt ikke at alle stille opp samtlige dager, men om mange deltar litt sÃ¥ fÃ¥r vi gjennomført dette pÃ¥ enklest og mest effektive mÃ¥te. Vi setter stor pris pÃ¥ all hjelp dere kan gi. ðŸ™‚

Vi hÃ¥per og se mange av dere til stede pÃ¥ dugnad i ukene fremover. 

Mvh,
Styret Haugesund og Omegn Hundeklubb

Share This Post
Dette innlegget ble publisert i Nyheter. Bokmerk permalenken.